сряда, 7 януари 2009 г.

Манифест на въображението

Това е първия пост от новия ми блог. Стария е тук. Добре дошли.

Този блог, както и предишния ми, са експерименти, пътешествия в неизвестното, както и чиста загуба на време, но на кого му пука. Предишния блог имаше 2 цели: да ме научи да блогвам; и да документирам процеса ми на учене(изобщо ученето като умствен процес, не само относно блогването). Целта на този блог е да изследвам друг неизвестен свят. Този блог не е толкова специализиран колкото предишния. Въпреки че предишния беше за програмиране, имах и доста статии които не са техничарски. Този блог ще е по общ, т.е. достъпен за по голяма аудитория, но все още е мега нърдкор. Все още ще има статии за програмиране, но вече това не е основната ми цел, идеята е просто да изследвам съзнанието си и самия себе си, както и многото интереси които имам. Очаквайте материали от широк кръг на научни области, които смятам за готини, както и куп яки неща свързани с различните изкуства които харесвам(комикси, музика, други откачени неща).

Някой хора(въпреки че предишния ми блог не беше особено популярен и едва ли истински хора са го посещавали) ще кажат че този блог е по широко скроен от предишния, защото искам повече трафик, а номера с програмирането не помага, хм, не знам, обаче съм сигурен че този блог няма да е лесен за асимилация от хората които не са поне малко увредени умствено по някакъв начин, най малкото за да могат да понесат гадния ми правопис.

Няма коментари:

Публикуване на коментар