сряда, 7 януари 2009 г.

Изобщо Не задавани Въпроси

ИНзВ:Изобщо Hе задавани Въпроси
CUQ:Completely Unasked Questions

Това са група от въпроси които никой не ме е питал, но ако бях рок звезда, щях да платя за да ме питат:

1. Защо този блог се казва "Триколка"?
Защото това беше първото име, което имаше рядкото качество да бъде супер тъпо и да е свободно за регистрация.

2. Какви са основните теми на този нов блог?
Има много блогове тип "Всичко което ми дойде на ум", които са писани от прекалено скучни хора, идеята на този блог е да е от този тип, но под "Всичко което ми дойде наум" се разбира наистина всичко странно, изненадващо, или просто интересно, което може да излезе от главата ми, това включва и спам, който ще се опитам да се въздържа от публикуване, но ако искате да знаете каква ще е типичната статия в този блог, нещо от рода на "." би трябвало да ви даде представа.

3. Как ще отговориш на обвиненията(такива няма) че блога ти е само позьорски опит да изглеждаш странен.
Основната идея не е да изглеждам странен, а да изследвам странности, има разлика, въпреки че само странни хора изследват странности, хубаво е да се самоизследвате понякога.

4. Леко заобиколи този въпрос предния път, за това ще го задам по точно: Какви ще са точно с думи, разделени на нов ред, темите в новия блог?

програмиране
наука
изкуство

Достатъчно?

5. Аз задавам въпросите!

Тогава защо последното ти изречение е императивно?

Няма коментари:

Публикуване на коментар