петък, 6 ноември 2009 г.

Малииии, то станало ноември ве

Хм, май се олях. Нямам какво да правя точно в този момент и за това на бързо ще начаткам този блог пост. Студентския живот е ок, предполагам, като изключим факта че трябва да уча С++. Математиката е поносима и дори линейната алгебра ми харесва повече от колкото очаквах. Не мога да кажа същото за анализа.

Заради факта че ми се налага да уча С++ и 2 вида математика, може да си представите колко не ми се програмира вечер в къщи. На няколко пъти успях да седна пред компа през уйкендите и да попиша малко "истински" код, но ако още веднъж трябва да реша някоя смотана задача където да трябра да "нарежа" дадено число на цифри използвайки %, ще откача и ще започна да избивам хора около мен.

В момента съм отново в нещо като дупка относно на къде си насоча вниманието, и отново имам много идеи. Едната е да се концентрирам повече върху web разработване с Clojure, но след като написах 1 приложение мисля че ще чакам документацията на clojure фреймуърките да се подобри. Gui програмите са опция, но ако ползвам Clojure, трябва да ползвам някоя от Java библиотеките, което е ъъъгххх, пфф. Другия вариант е да се върна при Python, което е добра идея, освен с GUI, от известно време ми идват и идеи за 2D игрички, което означава че може НАЙ накрая да науча Pygame, или пък направо да се захвана с java bindings-ите за SDL, които намерих в нета и да се опитам някакси да ги ползвам с Clojure, въпреки че въобще не харесвам да ползвам java библиотеки за такива неща. Другия вариант който доста рано заебах беше идеята ми да понауча нещо за системното програмиране и Unix+C. Като цяло идеята е интересна, понеже така или иначе уча С/С++ в университета, може да се занимавам в къщи, но бързо осъзнах че всъщност мразя С. Хм, май не го осъзнах бързо, защото се опитвах да науча чудото в продължение на доста дълго време и още не знам как е възможно някой да програмира ИСТИНСКИ програми на това нещо. Просто съм прекалено тъп за чистото С явно.

Уау, най накрая блог пост. Предполагам че това е нещо като постижение :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар